Procesuiranje naručene robe - Tablica (Google Sheets)


Bez obzira  je li riječ o maloj ili velikoj tvrtki upravljanje narudžbama važan je dio poslovnog procesa. Nezamislivo je poslovanje ako se roba kupcu ne isporučuje na vrijeme ili još gore uopće ne isporuči. Povjerenje kod kupaca, naročito kada se radi o online poslovanju teško je steći a lako izgubiti.

Uvijek su takvi poslovi s administrativno tehničke strane neka tablica. (npr. Adaptacija stana ...). To je i ovdje slučaj - Google Sheets tablica.

Danas ima niz tablica/predložaka koji se koriste za procesuiranje narudžbi. Ponuđena tablica veoma je jednostavna i besplatno se preuzima: klikom na File -> Make a Copy. Naravno, mora se biti ulogiran u Gmail račun. Tako preuzeta tablica može se uređivati.

Link za besplatno preuzimanje:
Procesuiranje naručene robe tablica 

Napomena:
1. Stupce A-G nije potrebno posebno objašnjavati. Stupac H koristi se za praćenja stanja naručene robe. U stupcu H su četiri vrijednosti: Isporučeno,Otkazano,Obrada,Nema na zalihi.
Zadane vrijednosti mogu se zamijeniti prema potrebi.

Postaviti kursor u polje H4. Desni klik. Na Data Validation kliknuti. Rezultat je slika ispod.


Potrebno je odrediti Cell range i kliknuti na malu ikonu tabele i upisati iza H4 sljedeće, :H47 u konkretnom primjeru. U slučaju da je vaša tablica s više redova upiše se polje zadnjeg retka. Npr. ako tablica ima 100 redaka upisati :H100. 
Nakon toga mogu se odrediti vrijednosti za polje Criteria. U primjeru su vrijednosti: Isporučeno,Otkazano,Obrada,Nema na zalihi. U polje Criteria upišu se vrijednosti prema potrebi. Bitno je odvojiti vrijednosti zarezom. 

Klikom na Save obavljena je tzv. Data validation.

Krcko


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Besplatna tablica za kontrolu prihoda i troškova domaćinstva i sve one koji žele pratiti svoje financije

Provjera sumnjivih linkova bez klikanja

Kreiranje Gantt dijagrama - primjer marketing plana