Provjera održivosti poslovne ideje bez troškova (Facebook stranica + Google Blogger)
Jednostavno i efikasno. Zajedničkom kombinacijom Facebook stranice i Google Blogger stranice može se postići uspješna sinergija dva alata za uspješno online promoviranje nove poslovne ideje, pokretanje malog biznisa.
Skraćena lista koristi koje se mogu postići korištenjem Facebook stranice i Google Bloggera.
- sve je besplatno
- nije potrebno nikakvo znanje programiranja.
- dobro rješenje da se provjeri poslovna ideja i je li ista spremna za startup.
Takve objave privlače na Facebooku mnogo više posjetitelja nego objave s mnogo znakova. Često je to problem. Nije lako napisati mišljenje/stav o temi/problemu u cca 80 znakova. Tada valja koristi Facebook samo za skraćeni uvod u objavu s linkom na puni tekst objave s npr. 250 ili više riječi.
To je momenat kada pomaže Blogger. Puni tekst se objavi na Bloggeru a pristupa istom kroz link na Facebook objavi. Danas gotovo svi imaju Facebook profil na kojem se može potpuno besplatno otvoriti Facebook stranica.
Facebook stranice su kreirane s ciljem da povežu ljude s biznisom. Vrijednost Facebook Messengera automatski će povezati biznis s potencijalnim korisnikom. Komunikacija je moguća u bilo koje vrijeme s bilo kojeg mjesta. Kroz Facebook stranicu poduzetnik može istražiti/ispitati kako potencijalni klijenti reagiraju na poslovnu ideju.
Što je Google Blogger?
To je Google alat koji se koristi potpuno besplatno. Dovoljno je imati otvoren Gmail račun. Riječ je o servisu za kreiranje bloga, pisanje članaka s mogućnošću da čitatelji tih članaka dodaju komentare. Korisnici Bloggera dobivaju besplatnu domenu s imenom bloga koji odrede (npr. vaseimebloga.blogspot.com).
Predlošci za kreiranje su unaprijed pripremljeni i nije potrebno nikakvo tehničko znanje za njihovo korištenje. Sve je povezano s Google serverima što garantira da se vlasnik bloga ne treba baviti tehničkim pitanjima već samo kreiranjem sadržaja.
Unošenje, uređivanje i brisanje sadržaja je jednostavno. Sadržaj koji se objavi kvalitetno se indeksira kroz Google tražilicu. Blogger je povezan sa svim drugim Google alatima a moguće je AdWords oglašavanje objavljenih članaka ili bloga.
Sve što je objavljeno na Bloggeru odlično se vidi na mobilnim uređajima što je danas s obzirom na broj korisnika mobilnih uređaja važno.
Naravno na svakom je pojedinačno prije nego li započne svoju poslovnu ideju smatra li važnim provjeru iste i kako će ciljano tržište odgovoriti na istu.
Dobar vam je blog
OdgovoriIzbriši