Alati za bolji internet marketing



Veliki dio zasluga za uspješnu online marketing kampanju pripada alatima koji se koriste. Većinu alata lako je pronaći a također su često besplatni ili vrlo jeftini.

U tekstu je lista potrebnih marketinških alata bez kojih je gotovo nemoguće kreirati uspješnu kampanju.


Google Analytics




Google Analytics vjerojatno jedan od prvih alata koji bi se trebao početi koristiti za online marketinšku strategiju. Odličan alat koji može pomoći na mnogo načina i koji se može početi koristiti vrlo brzo. 

Google Analytics kod se dodaje na web stranicu i lako se prati svaka radnja posjetitelja  na web stranici. Na primjer, može se vidjeti koliko puta pojedina osoba pregledava stranicu tijekom posjeta, koliko dugo posjetitelji ostaju na stranici, postotak posjeta na pojedinoj stranici ...

Također može se vidjeti od kuda dolaze posjetitelji na web stranicu - Google tražilica, društvenih mreže, odredišna stranica, neka druga web lokacija ...

Ukratko, to je sjajan način kako razumjeti je li marketinška kampanja uspješna ili ne. Google Analytics je alat koji pomaže da se bolje razumije sadržaj koji se kreira i objavljuje i kako se može poboljšati. 

MailChimp


Slanje elektroničke pošte (Email marketing) važan su dio internet marketinga. MailChimp pomaže da se proces pojednostavi. 

MailChimp je alat koji može pomoći da se bolje upozna ciljano tržište i nauči kako dostaviti željeni sadržaj na optimalan način. Kontaktima (Email listama) koje poduzetnik ima jednostavno je upravljati korištenjem MailChimpa. 

Alat je jedan od najpopularnijih pružatelja usluge email marketinga na internetu. 

Canva
Ako se želi kreirati privlačan vizualni sadržaj za potrebe društvenih mreža ili web stranicu ali bez sredstava za grafičkog dizajnera, postoji brzo i jednostavno rješenje. 

Canva je jednostavan alat za korištenje i može pomoći da se kreira logo, flayeri/letci, vizualni sadržaji za Facebook, Instagram i web stranicu. Canva će marketinškoj kampanji dati novi vizualni izgled. 

LiveChat 
Veliku važnost za uspješnu internetsku marketing kampanju je sposobnost da se uvijek odgovori u što kraćem roku na pitanja klijenata. 

LiveChat je alat koji pomaže promijeniti način na koji se pristupa i pomaže klijentima. Korištenjem ovog alata jednostavno se stupa u kontakt s posjetiteljima web stranice a sve to se s jedne platforme. 

Alatom se može odgovoriti na sva pitanja posjetitelja, njihove probleme ali i od posjetitelja, dobiti željene informacije. LiveChat je alat koji se plaća ali nudi besplatnu probnu verziju, kao i mobilnu aplikaciju da se isproba i vidi kako koristi u poslovanju. 

Ostali alati koji mogu pomoći: 

Iako postoji mnogo online alata koji mogu pomoći u marketingu i s kojima se može eksperimentirati, na kraju se uvijek koristi samo nekoliko. Svi gore spomenuti alati uglavnom su jednostavni za korištenje, besplatni ili jeftini. Bez obzira ovi alati će sigurno pomoći poduzetniku da kreira solidan plan marketing kampanje s veoma malim budžetom.

Izvor: 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Besplatna tablica za kontrolu prihoda i troškova domaćinstva i sve one koji žele pratiti svoje financije

Provjera sumnjivih linkova bez klikanja

Kreiranje Gantt dijagrama - primjer marketing plana